♫ sёcяεт ραssωοяds [the popular posts]

Friday, August 5, 2011

谢谢。亲爱的你们♥

feeling very down
第一个  告诉的人  还是我的  好姐妹
刚好她也在上线


i told her everything
她知道了  也发现  是他错
我真没想到


DONE i dont wish 2 hear his explain 1st     i just wanna calm down 
后来傻婆慧芯也来关心我了
事情  暂时  我也不想说给那么多人先
所以  告诉她  等我冷静了  在告诉她我怎么了


the 3rd 1 was noob 
我却没完全告诉他
可是  让他大概明白为什么我会那么伤心
可是  我还是没事了  =] i din bluff u


next~WEN babe
她  不知到底什么事 
我   没让她知道
她也尽量找些办法让我开心
我看到了  真得很感动 


5th was ah hia
mayb...she dare not ask me
but she send a msg to cheer me up
ask me 2 be happi =]


6th was long time din contact geh 3824 
I told her everything too
she could not blif her eyes 
和她谈得很开心


then   No.8 and 小鸟
both of them also cheer me up
傻婆的两个 


老鼠仔 也有问我
可我不想让他知道 
谢谢你的关心~  =]
 i appreciate it


谢谢。谢谢。
怎样都好
还是那句谢谢。
我那么难过
幸亏    还有你们 


emmuacks~ ^_______^

No comments:

Post a Comment

maii family [ ♥]

maii family [ ♥]