♫ sёcяεт ραssωοяds [the popular posts]

Thursday, April 26, 2012

Describe


现在的心情   该怎么形容   我不知道   该找谁说   就选不到   我也觉得我说不出口
只想到这个地方   让我在这里说说   让我觉得舒服   我没有别的意思   因为这是我的天地
是你
每当收到你的礼物   你也知道   你会感动到我   让我觉得心动   开心   然后更喜欢你
这次呢
我收到了   我却感动+流泪   流的泪却不是因为感动   而是想念的泪   这次我能心软麽   我能怎样
没选择   你认识的我就是位爱哭猪   问问我自己   怎么会这样   我答不出
可能   你还在里面吧
可能   嘴里说   可是心里却不舍得
有时   真的   也会想起   嗯
这是我选的   不要一直责怪自己不好了   有些句子   可能你想带给我一些意思   可是   我不懂你想表达什么   我也不想去误会
可能   我以后会后悔   可是   现在   我没有
你吖你   这么好的条件   未来的她   你们一定会幸福    
我也曾经幸福过  ♥  是老天爷   派你
让你呆在我的身边   呆了5年   让我不觉得孤单   让我被保护   让我学到很多很多

Here
i really wish to thank you very much for taking care of me all this while
U choose it to not know the reason at first
But now u wanna know it
And when I don't wish to talk about it anymore
That's why, u've choose the wrong time
Give me some time

i should not say i missed you
but just let me say for the last time in my heart
If we are meant to be together we will be together =)
It's a pleasure to meet you.


No comments:

Post a Comment

maii family [ ♥]

maii family [ ♥]